Kampanii towarzyszy program #zwiedzajKrakow, w którym miasto we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, zachęca do korzystania z bogatej oferty krakowskich firm. Program #zwiedzajKrakow, umożliwiający korzystanie z 20-procentowych zniżek oferowanych przez partnerów programu, jest realizowany od 1 lipca do 31 października. Pierwszy etap naboru przedsiębiorców do programu trwał do 26 czerwca.
Program jest elementem dużej ogólnopolskiej kampanii promocyjnej pod hasłem „Kraków nieodkryty”. W ramach kampanii w największych miastach w Polsce pojawią się wielkoformatowe reklamy zapraszające do Krakowa. Miasto będzie obecne w programach telewizyjnych, kanałach podróżniczych i naukowych, radiowych oraz w prasie. Działania reklamowe będą również realizowane za pomocą nowoczesnych narzędzi marketingowych w internecie. Będziemy widoczni na smartfonach i w mediach społecznościowych. Ogólnopolskie rozgłośnie radiowe będą zachęcać do udziału w konkursach, w których nagrodami będą vouchery na bezpłatne zakwaterowanie w krakowskich hotelach o wysokim standardzie wraz z wyżywieniem i bezpłatnym dostępem do atrakcji turystycznych.
Koordynatorem programu #zwiedzajKrakow jest Wydział ds. Turystyki Urzędu Miasta Krakowa przy współpracy Wydziału Komunikacji Społecznej UMK, Krakowskiego Biura Festiwalowego, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Krakowskiej Izby Turystyki, Izby Przemysłowo-Handlowej w Krakowie, Krakowskiej Kongregacji Kupieckiej, Małopolskiej Izby Rzemiosła i Przedsiębiorczości, Małopolskiej Izby Hotelarstwa Gremium oraz Izby Gospodarczej RH plus.